TISDAG

Hejeeee!

Första dagen på jobbet med tandställning va väl ingen big deal. Inte heller på träningspasset! Även att jag kanske inte drar världens bredaste leende all the time så döljer jag inte min lilla räls heller. Där emot är tänderna väldigt ömma. Kokade ett ägg förrut, skivade upp det & la på ett knäckebröd, men kunde tyvärr bara äta ägget, gjorde alldeles för ont att bita i knäcket :( 

Om något helt annat... Fick massor med fint i födelsedagspresent! Bland annat två presentkort på massage, så imorgon kväll ska jag använda ett utav de två. Ska bli såååååå jävla skönt! Va typ 5 år sen jag va på massage sist hos en professionell massör. Ååh, längtar nu!! 
Fick en hel del annat fint i present oxå... Nike träningsbyxor (är kär i de), pengar, presentkort på vimmerby handel & intersport! Så kanske ska ta mig en titt på stan någon dag & se om det finns något fint som faller mig i smaken ;) Näe, nu måste jag lyfta mig från soffan. Ska skjuta in alla möbler i vardagsrummet intill mitten! Imorgon kommer det målare hit & ska tapetsera vardagsrummet & sovrummet! Har även fått ett nytt golv i sovrummet. Så för tillfället sover vi i det andra rummet! Så är väldigt rörigt i våran lya just nu. Och lilla plutten ska få åka & va hos mamma imorgon igen. Lugnast för målarna & så slipper jag oroa mig för att hon smiter ut ;) 


Nya fina golvet!



Och de nya fina träningsbyxorna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0