Saturday Night

Gokväll! ☺️ 

Imorse vaknade jag upp med dunkande huvudvärk. Precis som om jag varit ute & dragit runt kvällen innan, men så va det inte riktigt. Vi åt tacos, drack ett glas vin, myste i soffan till en film & somnade även där. Vaknade vid tjugo över två närmare bestämt & förflyttade oss till sängen. Imorse började jag direkt fundera på vad min huvudvärk berodde på... Och inte kan det va så att jag får ont i huvudet av ett glas vin? Nje va! Så jag fick för mig om att det va för att sömnen blev "störd" mitt i natten. Så hur skön soffan än va nu ikväll & hur nära det än va att ögonen slocknade så tog jag mitt förnuft till fånga & flyttade mig till sängen nyss, för att förhoppningsvis få en mer jämn & ostörd sömn än natten innan. Dock kan huvudvärken bero på vad som helst, kanske gnisslande av tänder? Ja, den som ändå kunde veta. Hur eller hur, så va ju sängen rätt skön oxå. Men jag vill ha min karl vid min sida, men han stannade i soffan med Nala (sovandes båda två, typ) haha, den sovande familjen! 

Förövrigt så har vi haft det sista kalaset för mig detta år! Hela 4 kalasbjudningar har vi haft sen jag fyllde år! Idag bjöd vi på smörgåstårta, hemmagjord kladdkaka med apelsingrädde. Det satt som en smäck & jag är lika hög på socker som varje lördag! 
Nej, jag tror mina ögon slocknar snart. 
Natti 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0