Födelsedag, igen...

Hipp hipp hurra för mig idag!! ;) 
Detta låter väldigt klyschigt, men fyfan vad tiden går fort! Jag fyllde väl nyss 18 år & mina vänner kom rullandes med en hel korg full med alkohol på en kälke & vi skulle fira mig för fulla muggar, & jag va bakis - HAHA!! Men det är visst 4 år sen? Ibland måste jag påminna mig själv att livet är här & nu, för det springer bara iväg! 

Hur eller hur så fyller jag 22 hela år idag! Och firningen började redan igår på jobbet, då blev jag bjuden på semla (med vaniljkräm ;)) Firandet fortsatte med middag & tårta hemma hos oss på
kvällen. Mamma, svärmor, Roger, Manda & Simons mormor va kvällens gäster. Vi möblerade om för fullt & fick in matbordet i det tredje rummet. Vad gör man inte för att alla ska få plats vid samma bord när man inte har världens största lya! Och idag blev jag väckt med sång, frukost på sängen & presenter av min kärlek & lilla hårbollen ;) Senare invigde mina supersnygga NIKE-byxor med ett svettigt träningspass. Och eftermiddagen bjöd på våfflor, glass & hallonsylt, hur fantastiskt gott är det inte? Och hur mätta tror ni vi är nu? Skulle hunnit med att äta middag nu på kvällen men våra magar säger nej! Kanske blir nattmat istället ;) Hur som helst så har min födelsedag varit kanon! Och imorgon ska jag bli firad hos pappa. Och firningen fortsätter även endel nästa helg - så är det när man har stora familjer på olika håll, men ack så trevligt det är ;) 

Detta blir ett väldigt långt inlägg känner jag, men nu jäklar har jag skrivarglöd! 
Jag är jätte nervös inför måndag... Då händer det äntligen! Tandställningen ska placeras i min mun... (Överkäken till en början) Shit! Blandade känslor... Sjukt jävla skönt att det äntligen är igång (snart), samtidigt som det känns så fruktansvärt läskigt. Jag är inte rädd för att det ska göra ont. Jag är rädd för att jag ska bli blyg (vilket jag inte är i vanliga fall). Jag är rädd för att jag inte ska kunna prata normalt & inte våga visa mig. Jag hoppas på att jag har överdrivit & förstorat detta & att jag kommer känna att det är en baggis & tänka; men hallå, detta va ju inte så farligt! Snälla du där uppe (om du finns), jag vill va samma glada, pratiga & spontana person som jag nu är! Haha, herregud nästan så jag vill radera allt jag skrivit nu, men det är faktist såhär jag känner. Och jag ska sluta älta nu, för det blir som det blir. Trots allt är det bara jag som kan bestämma hur jag ska va & jag ska va mig själv så mycket jag bara kan!! Och jag är så fruktsamhet stolt över mig själv & glad att jag gör detta - för fy helsike vad nöjd jag kommer va när det är över med tandställningen & käkoperationen! Let's DO this! Jag lovar att lägga upp en bild på min käft nästa vecka... 

Nu ska jag fortsätta njuta av denna kväll & ett glas vin! Ha de bra alla där ute ;-) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0