Drömmande

Just nu är jag inne i ett drömmande om VÅREN!! Promenader ute i solen, löprundor i skogen, tunnare jacka & skor, första grillningen på balkongen, inreda balkongen, cykla till jobbet utan att va rädd för att halka omkull, haha! Vill ha vår NU, helst sommar. Men våren är också riktigt mysig & fin! Så länge solen kan tänka sig att titta fram lite mer än vad den gjort på sista tiden så blir jag glad! Och snön får väldigt gärna hålla sig borta. Mycket krav till något man inte kan styra ett enda skit över. Bara att drömma & önska att vädret är med mig antar jag? 

Jaha, annars då? Jo, idag är det torsdag & imorgon är det veckans bästa dag! Hela fredagen svävar jag typ på moln, varje fredag. Ett hårt benpass väntar imorgon efter jobbet följt av myspys hemma i söffa, med ett glas vin & min andra hälft! Låter som en bra start på helgen tycker jag... ❤️ 




Kommentarer
Postat av: icus

hallå kroppen!!!

2014-02-14 @ 01:41:31
URL: http://fredrikanilsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0