Ska göra detta till en positiv & bra måndag!

Klockan ringde vid 03:50 imorse. Väldig lustig känsla. Men av någon konstig anledning så va jag inte speciellt trött & Simon hoppade upp på andra ringningen (vilket inte tillhör vanligheten). Men när man ställer klockan kvällen innan på en så pass tidig tid, känns det som att nattsömnen blir lite påverkad & man sover inte lika djupt. Jag menar, vid 03:50 är det fortfarande natt, tycker jag. Tror inte man kommit in i djupsömnen då. Hur som helst, Simon blev hämtat runt halv 5 av sina arbetskamrater & de styrde då minibussen mot Arboga för att va där tills Torsdag & montera fönster. Men jag ska göra denna måndag till en bra dag ändå, trots att det blir tomt & konstigt att inte ha honom hemma. Började denna dag på bästa sätt efter att jag inte kunde somna om förrut - jag tog en promenad runt stan. Inte alltför ofta jag ser vimmerby så stilla & lugnt, det var rätt fridfullt faktist. Nu; frukost innan jobb!! 




/ S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0