Fredag!!!!

Denna vecka har gått susande fort. Trots att Simon åkte ut på jobb tidigt i måndags morse. Kanske för att jag hela tiden varit sysselsatt med saker & ting - tränat, träffat kompisar, jobbat, bjudit bort mig på middag, men oxå bara tagit tid för att ta hand om mig själv. Det har varit skönt att va lite själv faktist. MEN, det har varit väldigt tomt här hemma utan min snygging. Men det är faktist skönt att få sakna varandra. På något sätt kändes det som fredag igår, för att jag längtat så mycket till att det skulle bli torsdag för att Simon kommer hem, likaså som jag längtar till fredagen när jag går hem från jobbet & tar helg. Hur eller hur är han hemma igen, & jag stormtrivs. Såhär kommer det vara framöver. Han åker snortidigt på måndag morgon & kommer hem torsdag eftermiddag/kväll. 

Här hemma ska vi ha riktigt fredagsmys när Simon kommer hem från fotbollsmatchen.  Film/serie, myskläder, tacos, chips, dipp, grönsaker, cola & godis. Det är dock lite synd att vi bor i stadens mest lyhörda hyreshus, känns som vi är med på grannens party för tillfället! 

/S. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0