Bloggpremiär, igen

Heeeeeeej!
Oj, det här känns svårt. Kommer inte ihåg hur man skriver ett blogginlägg? Senaste gången jag skrev va i april, eller kanske mars till & med? Hur som helst va det evigheter sen. Men jag har tänkt att börja lite smått igen. Sommarsemestern är sen snart 2 veckor över. Och jag kan inte annat än att säga att det har varit en underbar sommar. Vi har varit ute & fart överallt, typ. Tylösand 4 dagar, passerade diverse länder när vi va ute på "Europaturné" i 12 dagar, & sist men inte minst, ÖLAND! Under 4 veckors semester har vi varit hemma ca 5 dagar. Så denna höst kommer spenderas HEMMA, iallafall för min del, för min sambo ska jobba ute i Svergie måndag-torsdag nu framöver. Ojojoj, vad det kommer va tomt här hemma, men ojojoj vad extra mysigt det kommer att va när han kommer hem varje torsdag kväll. Tror det kan va nyttigt att få sakna varandra. 

Höst känns för övrigt som en liten nystart. Nya rutiner efter en sommar av inga rutiner alls när det gäller mat, träning, veckaklocka osv. Dessutom har jag andra jobb i sikte. Ja, jag ger just nu ALLT för att göra något annat. Har ikväll sökt 3 jobb! Så är det. 
Nu ska jag fortsätta att bada mina fötter i baljan, hejdå. 


Promenerade i lugna skogen idag & lyssnade på podcast om närvaro & mindfulness, så givande alltså! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hösten kommer bli bäst!!!! ♥

2014-08-15 @ 18:53:05
URL: http://lillklippen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0