Och där susade helgen förbi

Även att Lördagen & Söndagen har flugit förbi fortsätter min ledighet. Jag är nämligen ledig både måndag & tisdag. Skönt med långledighet efter mina 8 dagars jobb föregående vecka. Helgen har varit precis sådär härlig som en helg ska va. I fredags va vi på middag hos svärfar & Cina. Lördagen spenderades på ALV, helt otroligt vilken fin värld det är & extra fint att gå tillsammans med Fredrika & återuppliva gamla minnen <3 Lördagskvällen var vi på middag/kräftor hos Maria & Robin. Och söndagen har varit lugn - en lång sovmorgon, mysfrulle, träning i form av 1 mils intervaller & styrka, & sist men inte minst nya serien "orange is the new black". Ja, det var min helg det. Amazing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0