Inspirerande

Och nu säger vi go'kväll ;)

Min lediga dag har & är fortfarande sådär härlig som jag hoppats på. Mina tidigare planer gick avstaplen alldeles perfekt. Promenaden blev dock lite senare än jag tänkt mig. Men va hemma vid halv 5 hugget & allt på min "to do" lista va avverkad. Och hur ofta händer det? Mina jobbdagar är jag inte till ro förrän tidigast 7, om jag inte hoppar träningen vill säga. Men jag älskar verkligen träningen så vill helst inte hoppa över den för att hänga hemma i soffan. Dock behöver kroppen självklart vila, men då bestämmer jag det dagen innan. Promenaden kändes så inspirerande - av höstkänslor, planer för framtiden, roliga händelser framöver. Ja, att gå i skogen i perfekt väder (inte för varmt, inte för kallt & riktigt uppfriskande) det ger energi & inspiration. Och att gå med bra musik i öronen & filosofera för sig själv är rätt underbart ibland.

Vi har stoppat i oss en himmelsk god köttfärsås nu i eftermiddag tillsammans med spaghetti för Simons del & Shirataki Nudlar till mig (gjorda på konjakmjöl & innehåller endast 20 kalorier/förpackning, passar mig perfekt som älskar pasta men samtidigt vill vara hälsosam). Nog om mat, nu är det dags för IDOL! Pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0