Fredag, fredag, fredag

Hallå där ;-)

Morgonpromenaden blev inte av. Jag va alldeles för trött & lat. Så låg kvar i sängen när Simon åkte till jobbet. Och att ha vaknat till, varit uppe, kollat på termometern som visade 2 grader ute & sen lägga sig igen va underbart! Dock vet jag inte om det är så nödvändigt att somna om med tv:n på. Jag menar, hur bra sover man? Aja, då va det rätt gött iallafall. Där emot gymmade jag tillsammans med mamma på förmiddagen & vid tolv tiden åt vi lunch. Kan ju även tillägga att jag inte ätit något större sen dess. Haha! Ni förstår att det inte va en liten tallrik med mat jag åt. Flera stora portioner slank ner i magen. När det erbjuds sushi, pizza, thaimat & svensk husmanskost så rinner det i mina mungipor. Minns inte senaste gången jag åt lunch ute, men idag åt jag för 3 gånger ;) Mumsigt! I eftermiddag va vi förbi hos svärmor & fikade lite. Vilken lyckost jag är som har samma size på kläder som henne. Brukar nämligen bli pålastad lite kläder imellanåt som hon tröttnat på. Och idag fick jag ett par byxor som jag spanat in när hon haft de på sig. Diggar de rejält. Har dragit på mig de byxorna nu & ligger i soffan & laddar för kvällens idol. (Freak). Avslutar inlägget med lite bilder från dagen. Haha, måste bara tillägga att jag satt inne på biblioteket idag efter att jag gjort mina naglar. Jag letade efter en bok men hittade den inte & jag orkade inte röra mig. Så satt där inne säkert en halvtimme & väntade på att Simon skulle hämta upp mig! Det va riktigt avkopplande, men kände mig dock som en pensionär ;) Bye so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0