Breakiiii

Sitter på jobbet & har kafferast. Helgen som kommer är min sista jobbarhelg enligt schemat. Rutinerna ändras, dags för måndag-fredag jobb igen om 3 veckor! Jag har inget emot att jobba helger, har lixom vant mig. Men måste säga att det ska bli rätt skönt ändån att få tillbaka den där härliga fredagskänslan & sen va ledig på helgerna ;-) Med andra ord ska jag byta arbetsplats. Blandade känslor. Men på med masken & jobba med självkänslan så kommer jag nog bli en bra mattant för de stora eleverna, höhö. Inom parentes kan ja ju bara tillägga att mitt mål var inte att arbeta som mattant, inte med mat över huvud taget, men planerna finns i huvudet för framtiden och medans jag smider dessa drömmar nöjer jag mig med detta så länge. (Hur tråkigt det än är att säga så). Men min tid kommer då jag VET precis vad jag vill, planerna finns ;-) Back to work! (Skrevs imorse men blogg.se-appen bråkade)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0