My Partyweekend

Hallå! Hur ska jag sammanfatta min lediga helg som susade förbi? - Alkoholen flödade alla dagar 3 & jag svävade! Ja ungefär så känns det. Alkoholen plockades fram redan på Torsdagen, dock inte i samma syfte som Fredagen & Lördagen. Ja vad ska jag säga? Är det sagt All In, så är inte jag den som bangar ur, det har jag iallafall bevisat med denna helg, hur omoget det än låter. 2 rejäla festnätter sätter sina spår & det tog ungefär lika länge att återhämta mig. Kände mig fortfarande bakis på måndagsmorgonen när klockan ringde vid o6, haha. Nu kan jag säga att det dröjer ett tag innan jag hinkar i mig denna mängd gift igen, för det är precis vad det är. Både av skäl som är frivilliga & inte. Helgen som kommer är jag en hårt arbetande kvinna, helgen efter åker vi till LONDON (ge mig 7;e Juni NU ;D) för att vara ännu mer specifik så jobbar jag helgen därefter & sen är det redan Midsommar (?) Helt galet! Jag är långt fram i planerna & längtar till en massa saker. Det får mig att överleva de ibland tråkiga dagarna på typ jöbbet. Nu ska här sovas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0