Idag då?!

Min sista lediga dag är över innan det är 2 återstående jobbdagar kvar för mig denna vecka - torsdag & fredag! Sen tar även jag långledigt i 4 dagar ;) Skulle dock hellre vilja starta min långledighet idag tillsammans med kära sambon. Men det är bara att bita ihop & känna lukten av fredagseftermiddagen ;)) Imorse somnade jag om i soffan efter att Simon traskat till jobbet. Dagen bjöd sen på en långpromenad runt stan. Solen har inte visat sig allt för mycket idag, så jag tittade även förbi solariet en sväng. Kvällen har jag tillbringat hos Murris. Kill på ryggen, prat & lite tilltugg. Härlig kväll som avslutas i soffan. Snart kallar sängen & min ångest över att klockan ringer o6.3o imorgon börjar infinna sig. Jag vill inte kliva upp från en varm säng & två mysmongon. Men pengarna behövs! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0