Dags att ladda om

Från 3 lediga & soliga dagar laddar jag nu om för 3 dagar på jobbet. Vädret får vara precis som det vill, för det kvittar eftersom jag ändå är instängd 9 timmar per dag de 3 kommande dagarna, dock känns det lite bättre om regnet öser ner, men vill inte önska alla som är lediga ett sånt väder såklart. På fredagskvällen tar det alltid emot lite att veta att lördagen ska spenderas på jobbet, men väl där går det galant! Men för att ha något lite extra att se fram emot efter jobbet imorgon så har jag & hjärtat bestämt att gå på bio på kvällen. Och jag längtar redan, så det lär bli en bra jobbdag trots allt. Ikväll har jag varit & kollat på Simons fotbollsmatch med typ halva hans släkt. Extra roligt när det blir vinst ;-) Ne, dags att byta plats från soffan till sängen kanske? Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0