2 maj

Nu är vi inne i Maj månad & värmen börjar komma. Hur underbart är inte det? Valborgsmässoafton spenderades ute i stugan i krön tillsammans med ett gäng på sisådär 15 personer. Vi grillade, drack gott, åt efterrätter, spelade spel, drack lite till & blev lärda hur man dansar med höftena av Pernilla som agerade danslärare ;) Sen stannade några av oss över natten. Att vakna till att höra vågorna skvalpa utanför fönstret var underbart. Simon tyckte det kändes som vi var på en båt & han va sjösjuk (det var nog inte så att han var bakis iallafall ;)) Hur som helst var det en kanonkväll tycker jag! Efter vi städat upp efter oss i stugan spenderade jag & älskling dagen hemma i soffan till en film som vi båda somnade till, haha. Sen var det dags att ta tag i dagen i form av fotbollsträning för Simons del & en löprunda för min del. Hade först inte tänkt att röra på mig ett dugg men när jag såg att det var 16 grader ute ville jag bara UT! Så bestämde mig för att ta den kortare rundan i skogen på 3,6 km, men ångrade mig allt eftersom & fortsatte på 4,7 som avslutades med att jag tog en extrasväng som blev 5,2 km totalt. Från ingenting till en halvmil löpning känns jäkligt bra! Idag är jag ledig & ska njuta till fullo. Kollar på Nyhetsmorgon & frukosten är intagen. Välkommen 2 maj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0