Träningsledig

(Skrevs igår vid 21.30, appen buggade) Som säkert många vet har jag ofta påbörjat "mitt nya liv" - vilket innebär nyttig mat & träning. Det är inte alltid jag pallat med det då jag gått ut alldeles för hårt i början & sen tröttnat. Men såhär länge har jag aldrig hållit i med relativ hälsosam mat & mycket träning. Tyvärr har jag dagar då jag åker ner i diket & inte följer vad jag borde, men de dagarna är inte många. Och jag unnar mig även saker när jag själv vill. Men jag tycker det är viktigt att kunna erkänna för sig själv att man inte varit så duktig som man egentligen hade velat, för annars kan man inte bli bättre. Och jag ser det som så att det är roligt att se en utveckling, att bli bättre på någonting man gillar, man får ha pissiga dagar, res dig upp dagen efter! Det är som idag, dagen har varit kanon men jag kände att jag behövde en vilodag med tanke på att gårdagens armpass på gymmet blev rätt hårt. Men sen ångrar jag mig & ser mig inte förtjänt av en vilodag & så måste jag sluta tänka. Man behöver vila & det viktigaste är att man är tillfreds med sina val, har jag bestämt mig så har jag. Till en början hade jag endast i tanken att bli fit & få en tränad kropp. Men desto mer jag ser & känner att jag utvecklas, desto roligare blir det. Jag börjar skapa ett intresse! Jag börjar känna mig nogolunda stark, och det är roligt! Men att jag ska kämpa för en vältränaf kropp är absolut inte bortglömt för det, för jag är SÅ motiverad & fortsätter motivera mig själv hela tiden. Im on my way ;) Så idag har jag vilat! Imorgon är jag tillbaka på jobbet efter 4 dagars ledighet & på kvällen är det gymdags, vilket freak jag är som redan längtar. Sömn är viktigt, så nu ska jag sova! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0