Godmorgon

Inatt har jag känt mig som en riktigt mamma, till Nala. Haha! Hon vaknade vid 5 tiden & satt i fönstret & gnällde, rev på garderoberna & sprang som en kapplöpare mellan sovrummet & vardagsrummet. Detta brukar dock hända men inte redan vid kl 5? Hon brukar köra denna morgongymnastik när våra klockor ringer straxt efter 6. Men idag vaknade hon av sig själv. (Inte konstigt egentligen med tanke på att vi har världens största träd utanför sovrummet med säkert 200 fåglar i som gapar & skriker) Så jag gick ut i vardagsrummet & hämtade henne & tog med henne in till sängen & stoppade täcket om oss & kliade henne under hakan tills hon började spinna. Då vänder sig Simon om & oxå håller om henne. Åh vilken familj ;) Rätt komiskt samtidigt som det bara blev. Ville verkligen sova! Men nu såhär 2 timmar efter är jag uppe trots att jag är ledig idag. Ska sätta på kaffe & morgonmysa i soffan, svårslaget! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0