Att överträffa sig själv

Hej! Igår blev en helt underbar dag, precis som jag förutspådde. Varför blev denna dag så bra då? Jo, brakfrulle med sambo, solade i fejksolen, överträffade mig själv första gången denna lördag genom att köra ett eget träningspass här hemma utan att ha någon som hjälper, tjatar & skriker på mig vad som ska göras, detta träningspass genomförde jag helt själv i bara underkläder & dunkande musik - sjukt peppande (tur att jag va själv hemma då jag såg ut som en apa & luktade som en oxå), sen agerade jag fotbollsfru när Simon & hans fotbollslag gjorde en seger med 12-0, lunchade på Royal med Svärmor m.familj, sen överträffade jag mig gång två denna lördag med att ta en springrunda på hela 4,7 km (kan säga att jag va rätt katig när jag precis sprang iväg men efter 10 min kände jag mig
D-Ö-D, men jag gav mig fan på det & visst klarade jag hela rundan, sjukt stolt) , efter det var energin & humöret på topp & det va dags för kalas hos Simons morbror som sedan avslutades på Bryggan. Det var min lördag & den va wonderful! Idag är det Söndag & jag har minsann ingen ångest, för jag är ju ledig 2 dagar till. Vaknade kl 8 idag, superpigg, så tog vara på energin & tog en promenix & fick med mig frulle hem. Gjorde alldeles för mycket smoothie så har 3 glas som står i kylen i väntan på att få drickas upp någon gång ;) Nu ska jag fortsätta hänga i soffan innan det är dags att åka mot gymmet för att köra ett benpass, det är mitt favvopass på hela veckan! Bilderna visar lite av min dag & min nya bakgrundsbild på telefonen. Dubbelbilden är hur jag ser ut innan jag sprang iväg & hur död jag va efteråt, ville spy & jag grät nästan - ett tecken på att det bara kan bli bättre, hahah. Bye så long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0