Senaste tiden

Oj, nu var det long time ago... Känns som det hänt mycket sen sist! Allt från jobb, mysiga kvällar på statt i solen, springturer, 3-års dag med hjärtat & sist men inte minst LONDON! Vart ska jag börja berätta om resan? Känns som vi åkte dit & åkte hem, det gick så jäkla fort. Men det är som det brukar sägas; det går fort när man har roligt! Och roligt är precis vad det har varit. Vi flög dit på fredagkvällen & flög hem måndagkvällen. Där imellan shoppades det, åt på goda & även någon mindre god restaurang som bjöd oss på shots för att vi lämnade nästan allt på tallrikarna, besökte typ 5 pubar var dag, drack öl halv 11 på förmiddagen, åkte LondonEye & såg hela London uppifrån, stod väntandes vid Backingham Palace i hopp om att få se kungafamiljen som skulle träna inför en födelsedag men istället kom 500 superfina hästar passerandes upp mot slottet (mäktigt), besökte Nothing Hill, kollat på Harrods (läs; KOLLAT, fanns ingenting som min ekonomi tillät), kikat upp på Big Ben, skådat nakna cyklister, varit vid Picadilly Cirkus, gått galet mycket (vilket gav mig tåfis i skorna), stapplat fram på min dåliga engelska, kollat på London Bridge, promenerat genom Hide Park. Nej, nu orkar jag inte rabbla mer ;) Men vilken super-resa!! Här kommer en bildbomb som får sammanfatta resan, enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0