En stor skillnad

Jag kom för en liten stund sen på mig själv & en stor förändring som har med mina träningsvanor att göra. Nämligen det att för några månader sen när jag höll igång med träningen var jag relativt duktig till & från mån-tors med träningen & kosten, men när fredagen var kommen sket jag i allt vad träning & bra mat hette (vilket är + - 0, inget händer) Nu däremot ser jag en skillnad. Ikväll har vi gymmat & jag har tagit en pw på hela 7 km i 15 minusgrader (stolt, jajjemän) Det "onyttigaste" jag stoppat i mig idag är en smörgås & nötter, resten bara bra & hälsosam mat när man tränar. Känner att detta nya tänk är ett bra framsteg. Fredag, lördag & söndag räknas faktiskt oxå - så resonerade jag inte innan, då var det godis, chips, läsk & fet mat som gällde. Dock kommer morgondagen bjuda mig på en lördagsfrukost på stan & kanske lite vin framåt kvällen. Men som sagt, man måste leva oxå. Men känner mig stolt över de små framstegen som jag gör. Trots träningsvärken som kommer infinna sig i morgon så kör vi ett gympass på em. Let's go! Och en liten parentes; min telefon har kommit hem!! Wiiiiii :) /S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0