2013

Hallå såhär 10 dagar efter nyår. Lite sent att säga Gott Nytt År kanske, men bättre sent än aldrig. Skönt med ett nytt år tycker jag. Nya upplevelser & nya möjligheter till ALLT! 2013 kommer bli bra, som de flesta år har varit under mitt snart 21-åriga liv. Jag har börjat det nya året med ett stenhårt träningsschema på gym, träningsvärken sitter i ett bra tag efter varje pass, men det är så skönt & jag är så laddad. Skönt att träna på ett gym med 5 pers dessutom, inte va där resten av vimmerbys befolkning är - jag har lite svårt att koncentrera mig med allt för mycket folk omkring mig. Har förbättrat mina kostvanor, än så länge är jag riktigt duktig! Dock måste man få unna sig. Kan tillägga att jag INTE bantar genom att äta så lite som möjligt och inte orka med ett skit. Utan jag äter bra mat för att få ut så mycket som möjligt av min träning & få se ett så bra resultat som möjligt utav det jag presterar & framöver vill jag se en mer tränad & hälsosam kropp. Alltså äter jag nyttig & mättande mat men knappt några kolhydrater alls, fyller dock på med bra kolhydrater efter jag tränat för att fylla på med energi. Yes, I'm Good! Detta år ska jag även påbörja en resa med att få en snygg käft, med allt vad det innebär. Mer info längre fram när jag får min tid hos tandläkarn. Jag ska även bli en bättre människa med att säga vad jag tycker och känner i alla situationer istället för att hålla tillbaka & va tyst. Jag ser inte detta som "nyårslöften", utan snarare "livslöften", för dessa grejer ska väl ändå inte bara hålla ett år? Bättre att se en långsam långvarig förändring :) Dagen efter min födelsedag kommer jag ha en navelpiercing för andra gången i mitt liv. Och när jag lyckas komma några steg närmare min killerbody ska det sitta en tatuering på min kropp. Vart den ska sitta vet jag & att det ska va en text är också klart, men inte riktigt vad det ska stå - men jag smider lite planer & är på god väg, återstår att se :) Hej på er, återkommer så småningom hoppas jag! /S.
.
 
Jag & min bättre hälft slutet av förra året. 2013 är vårat 3:e år tillsammans, vart försvinner tiden? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0