My good day

Hej Lördagskväll!
Jag måste bara få dela med mig av min känsla jag fick idag på jobbet. Ja, det är min jobbhelg & jag jobbar lördag & söndag - egentligen inte jätte roligt eftersom man kan göra annat roligt på helgerna. MEN på morgonkvisten kom jag på mig själv när jag gick & styrde på jobbet att jag kände mig så glad. Den där lyckan man inte kan sätta fingret på? Jag menar, inget särskilt har hänt som jag har att vara "lite extra glad över". Utan mer: jag älskar mitt liv, trots att inget speciellt har hänt. Trots att jag jobbar. Vardagen rullar på & jag älskar det "vanliga" och det tror jag är rätt viktigt (dock skulle jag kunna va ännu mer tillfreds med ett jobb jag brinner för, men i nuläget har jag inget att klaga på när det gäller jobbet. Min dag kommer då jag vet vad jag vill) Tack vare fina människor som finns omkring & delar min vardag känner jag såhär. Härlig lördag trots jobb alltså, underbart. Klyshigt inlägg men dagens känsla inifrån & ut. Tack för livet! /S.


Kommentarer
Postat av: maria maria

Åå den känslan. När allt bara känns så bra att man vill skrika för att visa hur det känns. Hoppas den höll i sig! Puss

2013-02-25 @ 20:59:42
URL: http://maouria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0