11 february 2013

(INLÄGGET SKREVS I MORSE VID 8, men appen blogg.se & jag kommer fortfarande inte överrens så det publiceras inte förrän nu) Godmorgon! Sitter återigen på kafferast på jobbet. Idag är min tredje & sista jobbardag, sen är jag lite ledig. Denna vecka är den allra bästa veckan på mitt jobbschema. Och helgen som kommer bjuder på lite extra roliga saker. Styr bilen mot storstaden på fredag morgon, sen ska vi vidare, vi ska utanför Sveriges gränser ett tag - mer än så kan jag inte avslöja här & nu, vet inte riktigt vilka som läser det här & än är det lite hemligt. Fick iallafall det i födelsedagspresent av min fina sambo <3 Har som sagt inte haft en ledig helg men det är inte hela världen, får planera utefter det lixom. Så igårkväll kom Simons mamma med familj på lite försenat kalas hos oss. Tacos stod på menyn. Och jag fick ytterligare en bukett av mina favoritblommor - tulpaner. Och presentkort på intersport som ska läggas på träningskläder. Ibland känner jag mig rätt bortskämd av mina nära & kära. Hej & Puss! PS. Min måndag är som en fredag, det känns rätt skönt faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0