When it hurts, it's good!

Idag har jag träningsvärk från helvetet! Haha. Vad hade jag förväntat mig efter dryga tre lata månader? Visst har jag promenerat & tagit löprundor. Men fan heller att jag har kört tunga gympass, vilket jag gjorde igår. Värmde upp med 5 km löpning på bandet, körde ben/mage/rump-övningar, som medföljde världens träningsvärk. Det gör ont, jag undviker att gå på toa för jag kan knappt sätta mig ner, jag har hållit mig i räcken när jag gått i trappor idag & det känns som jag går stelare än de 90-åriga pensionärerna som är boende på jobbet - trots detta så ÄLSKAR jag det. Jag har gjort något bra för min kropp and I'm gonna be strong! På torsdag är det dags igen, triceps/mage står på schemat. Regnet visar sig vilken sekund som helst, så idag stannar jag inne. Men imorgon ska jag mjuka upp de (nuvarande) icke synliga musklerna med en promenix. Nu vet ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0