Vill man så kan man

Äntligen funkar blogg-appen igen. Igår krånglade den & jag var jätte bloggsugen på kvällen, hade skriv i fingrarna. Så försöker ta igen det nu! Sitter i soffan & kollar Biggest Loser & dessa coacher i programmet är så sjukt inspirerande! Det var deras ord från gårdagens program som fick mig att skriva ett schema för denna vecka för min träning (i form av promenader/löpturer. Gymschema finns redan) & jag blev ännu mer motiverad till att följa det när jag skrivit ner det än att bara ha det i huvudet. Jag tävlar mot mina tankar hela tiden & strävar mot mina mål som är att få en tränad & fit kropp. Vill man så kan man - & jag VILL! Jag vet att jag skriver mycket om träning i min blogg just nu, men jag tycker det är så kul, & jag ska ju faktiskt skriva om vad jag vill här på blogga ;) Så min eftermiddag har bestått av käk efter jobbet, chill i soffan, löptur i skogen, ett benpass på gymmet & nu tar jag igen mig i soffan efter mina proteinpannkakor (nya favoriten, SÅ gott!) Ska ladda om för morgondagens jobb & sen är jag ledig på Torsdag (Y) Ja, det var väl mina tankar so long - Godnatt där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0