Lighter

Igår gjorde jag lite slingor i mitt hår, eller rättare sagt - mamma gjorde det på mig. Vart förvånansvärt nöjd! Jag menar, det är inte alltid man lyckas att ljusa upp ett mörkare hår till att bli ljusare. Dock blev det lite för mycket ljust där bak. Men det får vara så tills vidare. Jag ser ju inte mitt bakhuvud sådär jätte ofta, däremot gör alla andra det, haha. Jag är alltså i det stora hela nöjd. Och jag är även nöjd över kvällens springtur. JAG SLOG MITT REKORD - med hela 48 sekunder snabbare än sist. Sakta men säkert går det framåt, allt som är en förbättring är jätte bra! Jag älskar den känslan. Nu hänger jag i soffan & bara är. Mycket bra på tv:n, Svergies Mästerkock just nu & vid 9 - Miljonjakten med Renée, & den människan blir jag så glad över - hon sprider verkligen glädje! Imorgon är det back to work. Men jag hänger inte läpp för det, 2 dagars jobb & sen tar jag långhelg i hela 4 dagar. Jag älskar mitt schema! Jag kommer överleva även dessa 18 återstående jobbtimmar av veckan. Självklart ger jag mitt inlägg lite bilder som avslut - mitt ljusare hår, bildcollage på en galen men glad bilförare påväg hem från skogen efter kvällens springning, lite inspiration & älskade lilla bebis. Nej, nu ska jag fokusera på alla tv:program. Hejdå ;)


Kommentarer
Postat av: maria maria

Vilken rööv!

2013-04-11 @ 19:11:42
URL: http://maouria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0