Free... AGAIN!

Hej Fredag! Det är konstigt att jag har den där "fredagskänslan", trots att jag har helgens jobb framför mig. Men det är just det där att det är mycket bra på tv:n ikväll, lite extra mys, något extra gott (ikväll ska fredagsmyset bestå av några bitar stevia-choklad & lite stevia-glass ;)) & bara njuta. Har tänkt på hela veckan vad jag ska äta imorgon (ä-t-a-r-d-a-g-e-n), haha. Det blir väldigt mycket smaskigt - frukost, lunch, middag, mellanmål som inte kommer bestå av kesella eller ägg (!!), fika hit & dit & sist men inte minst världens fetaste godispåse på kvällen - lördagar är ju för härliga! Kan ni tänka er att jag har precis gjort en bulldeg, klockan har precis passerat 7. Ja det gäller att vara effektiv! ;) Jaja, nu ska jag fortsätta kolla på Nyhetsmorgon & peppa för springrundan som går avstaplen om ett tag med Pörnis. Hej på er, härlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0