Trodde aldrig jag skulle bli en twilight-tjej

När den första twilightfilmen kom ut 2008 la jag ingen tid på att ens se den, likaså när tvåan kom ut, New Moon. När film nr 3 kom ut, Exlipse, hade jag inte ändrat mig, och när The Breaking Dawn, part 1 kom ut brydde jag mig inte heller alls om att kolla på den. MEN när den sista filmen kommer ut på bio börjar jag känna mig utstött när ALLA, verkligen ALLA pratar om att de ska se den sista filmen på bio, till och med räknar ner dagarna tills filmen har premiär? Och jag står som ett frågetecken? Hallå? Vad är det jag missat? Så jag var ju bara tvungen att kolla på filmerna (bättre sent än aldrig) nr 1-4 och jag är helt totalt såld. Visst har jag sett en och annan trailer på filmerna & någon förfest så var New Moon på i bakgrunden - men inte mer än så. Och jag förstår vad folk pratar om nu såhär efter jag sett de. Innan, utan någon som helst vetenskap om vad filmerna hade för mening & syfte så var jag riktigt anti: "åh så töntig & overklig kärleksfilm alltså". Haha nu såhär efteråt skrattar jag nästan åt mig själv. När jag såg Part 1 igår tjöt jag, där fick jag för "töntig". Hej twilightnörd & jag måste bara säga att jag älskar att jag tog mig tiden att se dessa filmer, det må va första gången jag såg de, men inte sista. Så någon dag denna vecka ska jag & min kärlek gå på biodejt för att se part 2! :) / S


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Precis så är det med mig med. Jag somnade vid första filmen när Julia så prompt ville att jag skulle se den. Och nu står jag här o känner mig utanför ;D
Haha. jag ska göra som du o se alla nu.

2012-11-29 @ 14:36:58
URL: http://mangsyssleriet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0