Today I´m Free

Titta vilka sötnosar! Bilden togs söndag morgon kl 06:30 för informationens skull. Jag va pigg som en lärka medans de här två sömntutorna fick ligga kvar i sängen. Jobbhelgen har gått relativt snabbt. Idag är jag ledig, men ska pyssla med lite av varje här hemma istället. Kan inte bara ligga i soffan hela dagen & glo känner jag. (även att jag kommer göra det en liten stund ändå)
-
Min to do list:
  • Ta en PW
  • Städa, Tvätta & Röjja för tusende gången bland mina kläder
  • Laga en mumsig lasagne
  • Dricka massa kaffe så jag inte somnar
  • Leka & gosa med min lillfis
  • Träna veckans bästa pass på friskis som är Aerobics
  • Och slappa lite i söffa
Have a nice day, I Will! /S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0