Försöker förklara för mig själv varför Fredagskänslan är så underbar?

Sitter & filosoferar lite. I morgon är det fredag & jag älskar allt med denna fina dag. Till och med det jag hatar i vanliga fall, älskar jag på Fredagar - eller kanske inte. Men det är inte långt ifrån. Fredagskänslan är något speciell. Framförallt efter en 100 procentig arbetsvecka på ett helt nytt & okänt ställe för min del. Då är man rätt mör. Och att då få gå hem med gott samvete & fredagspirret i magen är underbart. Det är inte ens jobbigt att gå upp på fredagsmorgonen, allt är SÅ lätt. Tänk på det när klockan ringer i morgon, även om den står på 03.30 typ. DET ÄR JU FREDAG!!! Så vad konstaterar vi av detta? Jag är slutkörd, både av jobb, nya intryck & dagens skivstångspass men jag är SÅ glad över att det är Fredag tomorrow följt av en fin helg med lite smått & gott innehåll. Spännande! And thumbs up people, be happy! Ps. Snygga bilder på glada människor bjuder jag på idag, och det är för att det är Fredag i morgon! ;) / S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0