Talk That Talk

Igår drog en ny vecka igång. En lugn sådan.
Jag jobbar tillräckligt lite nu denna vecka efter mycket slit ett tag tillbaka.
Och från & med fredag har jag tagit "semester" tills efter midsommar,
känns helt ok måste jag säga! Hoppas vädret är på min sida när jag väl är ledig.
Jag älskar när man känner sig harmonisk, känner sig lugn & bara njuter av att leva på något vis. Så känner jag nu. Har två studentfester att se fram emot denna vecka. 1 på Torsdag & 1 på Fredag. Åå studenten får mig att bli så glad, vet hur himla glad jag va för ett år sen!!

Ne, nu ska jag gå. Innan jag börjar filosofera bort hela mitt liv här på bloggen, haha.
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0