Gone well, but home is best!

Sen jag skrev sist har jag gjort ett återbesök på Öland igen. Och även åkt land och rike runt för att komma till Örebro, sova på hotell & bada badland. Har haft asaballa kul, gjort av med alldeles för mycket pengar men tröstar mig med att det bara är semester en gång om året, oftast iallafall. Nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe efter att ha sovit i våran dubbelsäng igen - att man kan sakna sin säng, sitt hem & den håriga lilla lurvisen så mycket trots att man har det bra borta. Ordspråket stämmer: Borta bra, men hemma bäst! ♥ 
Även bilder från denna roadtrip är på ingående! Nöj er med en såndär rolig bild på halva-kroppen-och-benen-och-väska-bild, sålänge!
Pyss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0