Firade lite semester, som jag fick några dagar senare!

Haha, nu skrattar jag. Och det är jag säkert inte ensam om. Vissa bilder är bättre än andra. Beror på att någon gjorde dåliga inställningar på min kamera och allmänt galna människor. Men detta är iallafall en liten semesterfest. Och såhär 3 dagar efter kan jag konstatera att jag har semester i 16 dagar! I morgon börjar resan mot Öland!
 
/S.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha, nu skrattar jag. Och det är jag säkert inte ensam om. 
Vissa bilder är bättre än andra. Beror på att någon gjorde dåliga inställningar på min kamera. 
Men detta är iallafall en liten semesterfest. Och såhär 3 dagar efter kan jag konstatera att jag har semester i 16 dagar! I morgon börjar resan mot Öland!
 
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0