PEPPAR INFÖR FREDAG!!!

Fredag smäller det. Då ska jag ha min 20-årsfest för nära och kära! Mina tjejkompisar anländer + lite annat smått & gått folk. Dock blir festen inte så stor som det va tänkt från början. Med tanke på att vi inte bor så stort och jag har ingen lust att lägga pengar på en lokal så fick det bli såhär, men jag tror det blir succé. För när man partar med mina tjejer så kan det inte bli annat än galet! Sitter just nu och kollar efter lite drinkar jag ska blanda tills kvällen är kommen. Åååh, nu blev jag ännu mer pepp! Let´s go Friday ;)















Nostalgibilder...
Ja, ni ser vad vi har att vänta oss. En höjdarkväll x 1000!


/ S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0