Bästa 20-års ferre!

Älskling & Jag åt Tacotallrik innan alla finisar kom hit!



Klassisk spegel bild, höhö.



Fixfix med drinkisar...



Hej Gullet ♥



Bjussade på drinkar. Simon gav mig 4 av 10, den va snäll ;)



Lime & Hallon, myyyms



Sötis... :)



Glad tjej?!



Stajsan & ME!



Brudar, brudar, brudar...



Och några fler...



Några fler! ;)



Ännu några fler..



And, boys, boys, boys...






Bästa & Jag!



Murris, Carro & Emselie!



Ja, vad ska man säg?



Smile!



DJ:S



Timmen börjar bli slagen ser det ut som..



Hihih!



HAHA!



Kvällens bild?



Mitt Snyggo!



Jag är pajjas & gillar att visa upp det på kära bloggis.



Hahahah... Dansen började ta sig & vi dansade vidare ner mot KÖKET! Åååh, vill ha denna kväll igen. Tack alla underbara människor igen för denna kväll. Kanoners! Lätt 6 av fem Toasters, om man får göra så? Men ja det är klart - allt kan överskridas, även alkoholintaget ;)

Pusssssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0