Livet från den ljusa sidan

Eftersom jag nuförtiden är schemalagd så har jag mina lediga dagar, idag & i morgon. Tycker det flyter på rätt bra. Gör det som måste, både i hemmet, ärenden & det jag känner för. På fredag, lördag, söndag & måndag jobbar jag, så min helg denna vecka är inte som de brukar, men bara att ställa om :) Där emot är det trist att jag är ledig när Simon jobbar & tvärt om. Bara att gilla läget, jag har ett jobb & det är inte varje vecka jag jobbar helg såklart. Så ställer klockan på ringning tills imorgon kl 06 bara för att få upp min andra hälft ur sängen.. Ååå, tänk att jag kan ligga kvar ett bra tag till. Njuta är vad jag ska göra.

Kussarna ville va med på bild, så klart att jag måste visa. Dock har jag nog redan visat denna bild för ett tag sen - men de är ju så seta.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: fredrika

säg till om du vill ta promenad :) o ikväll ör det friskis va? :)

2012-04-26 @ 09:13:03
URL: http://fredrikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0