Opp och ner, ner och opp!

Det är Fredagkväll/natt. Eller ah, det är Lördag nu. Men egentligen är det inte det förrän jag vaknar upp i morgon, enligt mig. Sitter här och natt bloggar lite nu som sagt, hehe. Är själv hemma för tillfället. Min man är nere på Chaplin med sina kompisar. Så ikväll aggerar jag chaufför så väntar på att min phone ska ringa. Jag har blivit en hemmatjej som älskar att hänga i soffan och bara va när det väl blir helg. Jag uppskattar helgerna mycket mer nu när jag jobbar i veckorna och det är positivt! Dagen idag har varit som rubriken säger, opp och ner, ner och opp. Men det är bara att ta nya tag i morgon är köra på igen! Man får ha sina svackor! Ne, nu ska jag avsluta denna lilla korta/långa dåliga novell, kände bara för att skriva en truddelutt. Hoppas jag gjorde någon irriterad eller glad. Hoppas på det sista! ;)


/ Saris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0