Barnvakt x2!

Vi är som sagt barnvakt åt lilla Simba. Men ikväll är vi även barnvakt åt pappas hund Nelly! Och jag blir ännu mer sugen på att skaffa hund/katt. Så himla mysigt! Det skulle göra vårat hem ännu mer komplett på något sätt. Ända sen den dagen jag föddes har jag haft djur i mitt hem & jag skulle bli ännu mer överlycklig än vad jag redan är om vi skulle skaffa oss djur. Slänger in lite bilder på sötisarna & även några bilder på vardagsrummet sen vi möblerade om som dock fortfarande inte är klart med tavlor, hyllor osv.. hihi.



Bilden precis här över är bara för söt, och jag var tvungen att lägga ut den. ♥
Nu ska vi myspysa framför tv:n.

/ Saris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0