Time to sleep, yeah!

Idag har det varit en sån dag som jag inte fått mycket gjort. Inte här hemma iallafall.
Mitt rum ser ut som ett bombnedslag & då menar jag verkligen det. Det ligger kläder överallt, rena som smutsiga.
Och allt är allmänt stökigt & kaos. Men det orkar jag inte fixa upp nu ikväll. För jag känner mig jätte trött.

Har iallafall varit ute och gått (kom ut på en timmes runda ändå) och även färgat håret!!
Så nu kryper jag ner här under täcket och ska kolla tv tills jag somnar.

Jag & Älskling fick champagne, 2 champagneglas och tobleronechoklad av Pappa & Maria idag när de kom hem från Kreta :) Så gulliga!

Goodnight, Sleep Tight!



Mitt ♥ & jag på Valborg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0