Mary Kay & Jag

Jag hade ju "Mary Kay" kväll här hos mig för någon vecka sen. Som jag bjöd in Denise, Fredrika, Ella & Cornelia till. Och nu har jag fått hem två produkter som jag fick gratis eftersom jag var värdinna.

Det som jag fick i mitt lilla paket var dessa två;
Oilfree eye make up remover
Oil Mattifier

(För er som är lika tröga som mig när det gäller engelska så är det alltså en sminkbortagning till ögonen som inte innehåller olja och en kräm som man smörjer på innan man make:ar sig så man inte blir blank/röd i hyn när man blir varm eller har druckit ett par glas alkohol som faktist uppstår ibland)



3 söta flickor



Denise in action



Haha aa här ser ni precis det jag pratade om. Röd/blank i hyn (kinderna)
Så denna kräm kommer passa mig perfekt, hoppas den ger susen bara & är så bra som det påstås.
För övrigt så är detta kvällens två gröngörlingar!! Haha

Äta frallor, dricka kaffe, prata, umgås och skratta med vänner. Och samtidigt ha ett litet hemmaparty med olika produkter. Perfekt!

Vem blir värd nästa gång? Denise kanske? ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0