Ta vara på dagen

I morgon bitti ska jag upp vid halv åtta.
Skjutsa mamma till jobbet (så jag kan sno med mig bilen & ha den under dagen)
Sen tänkte jag gå ut på en morgonpromenad & efter det keka frulle!
Och bege mig ner mot stan vid tio för att lämna in mitt CV till tio utvalda butiker, cafeer & affärer i olika slag - japp, jag vill ha ett sommarjobb & ett jobb till hösten med tanke på att jag inte har möjligheten att gå kvar & slöa i skolan. Fast hade jag haft den möjligheten skulle jag nog tackat nej ändå!
Ska även göra lite ärenden på stan i möörrrrn, ska köpa mig en smart liten allmenacka bland annat,
så mitt huvud inte behöver gå på högvarv hela tiden & jobba helt sjelv.





Nej, man kan inte alltid vara normal på kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0