Super duper

Goooooodkväll alla nattugglor!
Här sitter jag & bara sitter, haha. Har haft Simons familj 
hemma på middag ikväll.
De åkte hem för cirka gurka en halvtimme sen.
Massa käk, kladdkakis & glass, chirre, dirre & godis har det ätits.
Det gillar jag.
Fast sällskapet gillas mest, super duper helt enkelt!

Nu sitter jag som sagt här & väntar på att min plutte ska
komma och krypa ner bredvid mig igen.
Han åkte precis ut i  Södra Vi skogarna för
att hämta sina kömpisar som slår sig
lösa med Pumpen tonight. Yeah, anteckna ;)

Ne, nuuu ska jag gooosa ner mig under täcket tills mitt hjärta kommer.
Balträning imorrrn, vad säger vi då? ÅÅHHH va kuuuul! (Ironi)
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0