Rekor is the Shiet!

(Bilden hör inte till texten ett dugg, sorry Emma men du är Sötis ändå ;))

Igår kom min Plutte hem och mellanlandade en sväng innan det va dags att åka vidare mot Öland idag.
Så har fått cirka 19 timmar tillsammans med honom, får vara rätt glad över det med tanke på att jag hade ställt in mig på att inte få se han förrän på Torsdag :/ :) Så nu lever jag på dessa timmar tills han kommer hem igen..

Nu är det jobb som gäller 16-21, yeha.
Sen ska jag och Ella äta rekor, vitlöskbröd och dricka oss fulla på vin. En söndag? Jajjemän, vad gör man inte när jag är ledig från jobbet i två dagar, FIRA! ;)

/ Saris

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi är as snygga!

2011-07-28 @ 14:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0