När pusselbitarna faller på plats



Har fått hem min bärbara dator idag - lagad & fin! Nu återstår det bara att den får hållas så.
.

Hade helt glömt bort vad som egentligen hände från och med januari förra året och framåt. Jag blev påmind av konstiga & helt sjuka bilder & videor. Videorna håller jag nog för mig själv, tror mina kompisar håller med om det. Men lite bilder kan jag bjussa på!

Watch Out;


Jag blev hela arton år & fick en korg full med gottiheter!



Alla var på plats!




Även amanda fyllde arton och det vankades fessst!




drink hit, drink dit



Debut på Palle ;)



Tog en Weekend i storstaden med Mandy!



Det blev varmt & det blev endel glass



Kvällen med stort K, öltältet!



Ovanligt att vi drygar



Palle igen



Den ena mer oserös än den andra





En cool tjej, i coola brillor, en cool sommar



Västerviiiik



Vi älskar att ta det den lite mer oseriösa vägen



Och ibland lite mer seriöst



Jag skaffade mig en hejdundrandes underbar pojke i slutet av maj som ledde till det ena och det andra! ♥




Hello guys!

Nu måste jag bege mig. Ska åka och storhandla med min far! Vi ska handla upp mat som ska räcka i två veckor till mig och Simon, vi ska nämlige ha deras lägenhet & ta hand om Nelly när de fuskisarna åker till Thailand på Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0