..

En helg med mycket tårar har gått förbi. Min mormor gick bort i Fredags!
Den dagen har jag varit orolig över länge med tanke på hennes ålder, och i fredags var det dags.
Även att det svider att skriva så tror jag det var det bästa, för henne!
Inget lidanade mer & upp till himlen vill väl alla?
Och hon som kommer till morfar & får det bra ♥


Så helgen har blivit lugn. Har gråtit, legat på Simons bröst, kollat prisonbreak bland annat & bara fått va.
Och så har det varit kalas med, skönt att göra något och inte ruttna totalt.

Trots detta så går ju livet vidare, och även dagarna, så därför tyckte jag att det var dags idag, att verkligen sätta fart! Och idag blev alltså starten på det nya livet, kändes att det var dags för sjuttielfte gången!!
Nya matvanor & träningskortet är aktiverat, så ikväll är det Spinning som gäller, shit - jag kommer va helt slut efteråt, men så ska det va!
Heeeeeej

Kommentarer
Postat av: mathilda

Nää oh fyfan saris.. tänker på dig!! ♥

2011-01-17 @ 22:01:47
URL: http://matholda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0