Vinerjacka påååå...

... igen!

Fan så surt att slänga på sig vinterjackan igen när jag väl hade börjat med de liiiite tynnre jackorna. Men jag ska inte klaga, för på Måndag (alla hjärtansdag) så är det dags för skidåkning i kisa, och det skulle ju va tråkigt om det inte skulle finnas någe snö, men det lär det nog göra om detta fortsätter!

Jag har varit och kört ett förmiddagspass SPINNING nu, puhh! Så nu är har jag hela dagen framför mig, och det kan behövas. Jag ska plugga, städa i princip hela lägenheten, söka jobbta kort på endel kläder/väskor/skor som bara hänger där hemma och dammar för att sen lägga ut på nätet & sälja!!

Dags att sätta fart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0