Uttern ersattes med en rev

Idag va vi som sagt på Utterjakt. Okejdå, det var inte så tråkigt som jag trodde. Hade rätt kul ändå faktist. (Trots att vi inte såg någon Utter!) Korvgrillning, fika, skratt och så många olika människor i en grupp som det bara går att hitta.

Toppen av denna dag var nog fikat och krovgrillningen :)
Haha, vi hittade en död rev på en järnvägsräls med. Och när vi stod där allihoppa så hörde vi en tågtuta och det visar sig att tåget är på väg mot oss, typ 50 meter ifrån. Haha herregud! Lite komiskt, men tur att alla hoppade åt sidan iallafall!

Nu ska jag äta mat med min kära mamma,
och sen bege mig till min kära lilla sjukling igen för att mysa & äta gottis såhär en Fredag :)

Heeeeeeeeeeeje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0