It looks like shiiieeet

Och vad fan är det med bloggen? Varför ser allt ut såhär? Ah, ni som läser detta inlägg kanske inte ser det, men JAG som skriver det. Det ser jätte konstigt ut. Går inte att ladda upp Videor, bilder, ändra texten man skriver eller inhoppsgrejsimojsen. Åh så irriterande, jag som var sugen på ett riktigt kalasinlägg såhär denna toppenmåndagen ;) Hehe! Har iallafall varit på lite tjejiskväll! Alltid är det lika trevligt när vi strålar samman och äter den där goooooda maten som vi lagar, efterätten & snackset till, och vi får inte glömma SCHARADER & våra munnar som går i ett, det gillar vi. Mer tjejiskvällar med andra ord!! Nu är jag hemma, hemma i mitt rum, min säng och mina alla grejer som ligger huller om buller. Inatt blir det ensamt, sådär lite halvt skönt ändå, misstolka mig inte. Jag älskar verkligen att sova tillsammans med Simon, det är det bästa som finns. Det sista jag ser innan ögon stängs och det första jag ser när jag vaknar, nämligen världens finaste kille. Men ibland är det jäkligt skönt att sova själv, och att ligga helt själv i en dubbelsäng med duntäcke och bara kunna sova i hela sängen, eller välja vilken sida man vill, eller byta mitt i natten och rulla över till den andra, det står rätt högt upp på listan! Ja, så nu var det dags, krypa ner till kojs! Kolla ett Prison avsnitt (trots att jag sett klart hela säsongen så är det värt att kolla lite till, haha) Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0