Goda gärningar gör mig glad

Träningen avklarad och jag halvt dog ett tag där på slutet!
Men en annan sak, när jag var på väg hem så var det en gammal tant vars rullator hade ramlat omkull och hon stod där på halkan och försökte få upp allt medans hon själv var nära på att ramla omkull, och jag kunde självklart inte bara gå förbi och låtsas som ingenting, sån är inte jag. Jag gick fram och frågade om hon ville ha hjälp. Jag hjälpte henne upp med hennes saker och hjälpte henne in i huset igen, och hon blev såååååå glad! Och jag blev såååå glad för att hon blev det över att jag hjälpte henne! När jag gick därifrån såg jag nog ut som en solstråle, kändes verkligen att jag har gjort något viktigt!

Om ni har tråkigt så kan ni ju alltid skriva upp detta på en lapp!
Nu ska jag kolla på Step Up, det var så jäkla länge sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0