Åter på benen igen!

Rubriken fick mig att låta som att jag var dödssjuk. Men nejdå, än så länge har jag klarat mig.
Trots att folk som är runt omkring mig är sjuka så är jag frisk.
Älskling har körtelfeber, så har varit hos honom på eftermiddagen/kvällen & pysslat om honom så gått det går.
Och nu är jag hemma hos min sjuka mor, dock lite mindre sjuk, vanlig förskylning troligtvis, men ändå helst slut.


Idag har jag iallafall gjort lite annat än att ligga i min säng och kollat Prison Break.
Haha, eller aa det beror på hur man ser det..
Jag bytte plats från min säng till Simons soffa & låg där ett par timmar istället, hehe.
Men hellre det än att mysa med sig själv. (Hur man nu gör det?)

Nu ska jag hoppa ut till soffan & kolla Criminal Minds med en av sjukisarna, mamma! :)
Heeeeeeeeeeeeeeeej





Take me back to this summerday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0